Forum www.2f4yclan.fora.pl Strona G│ˇwna
  FAQ  Szukaj  U┐ytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  Zaloguj 

43.Skillet - Comatose

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.2f4yclan.fora.pl Strona G│ˇwna -> ^News*
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 717
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 19:10, 10 Kwi 2014 Temat postu: 43.Skillet - Comatose

3po3 - a jakie cisnienie mialas ustawione?
[link widoczny dla zalogowanych]
Interesantko ju┼╝ si─Ö nie mog─Ö doczeka─ç ┼╝eby moje Male┼ästwo te┼╝ tak fika┼éo jak Twoje zuzu dbaj o siebie za nied┼éugo zobaczysz swoj─ů fasolk─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
odda─ç innej mamusi ??
aby mu się koszty wyszkolenia zwrociły
Nie podoma mi si─Ö jej figura, twarz, u┼Ťmiech, spos├│b bycia, ani to w jaki spos├│b si─Ö rusza.
W zeszlym roku dok┼éadnie 20-12-2011 mia┼éam zabieg -wyciecie klinowe wrastaj─ůcego paznokcia, pisalam o tym na forum, b├│l straszny do momentu zdj─Öcia szw├│w, p├│┼╝niej du┼╝a ulga i spok├│j do 10/2012.

Najbardziej elegancki makijaz to usta w kolorze czerwieni, albo malinowej czerwieni, a na oczach czarny eyeliner i tusz - jak koniecznie chcesz cien to moze to byc bia┼éy py┼éek ma takie cos gosh - kolor sky (roz┼Ťwietlaj─ůca biel) [link widoczny dla zalogowanych] Polecam kosmetyki firmy Kadus, z serii Repair Energy.
jak stosowa┼éam t─Ö diet─Ö 15 lat temu te┼╝ tak robi┼éam i obserwowa┼éam ciuchu czy robi─ů si─Ö lu┼║niejsze i jako┼Ť sz┼éo..... Znam mase kobiet kt├│re stosuj─ů taki rodzaj antykoncepcji od wielu lat i nie maja ┼╝adnych guz├│w.A znam tez takie ,kt├│re nie stosujac tabletek i tak sie wielu guz├│w nabawi┼éy wiec pomyslcie troch─Ö... Tym niemniej szczerze gratuluje Ci rozmowy kwalifikacyjnej, bo to nie jest latwe w obcym kraju i obcym jezyku! 7. Nie chce potem sobie wyrzuca─ç, ┼╝e nie bra┼éam lek├│w... [link widoczny dla zalogowanych]
Przemeczylam sie miesiac i polaz┼éam do fryzjera. Pozdrawiam was wszystkich i trzymam za was kciuki. M : robie 6 juz od ponad 2 tygodni. Czy po braniu gynalginu wyst─Öpuj─ů md┼éo┼Ťci?? schudlam 3 kg i troszke jakby z ud spadlam sa szczuplejsze. To prawda, kt├│ra si─Ö u mnie wiele razy potwierdza┼éa, ┼╝e oczekiwanie to te┼╝ rodzaj przyjemno┼Ťci, tym lepszej im dalej do spe┼énienia
Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do współpracy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zastanawiam sie jak ─çwiczyc odrywaj─ůc stpe od peda┼éa czy nie odrywajac?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czyli zlap sie brzegu basenu wciagnij powietrze i zanurz sie maksymalnie wypuszczajav pwietrze w wodzie po cyzm wynurz sie, powtorz to 10 razy i wznow plywanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko to pytanie bylo o spodnie a nie o gramatyke i patriotyzm. swietna maszyna,wygodna,cicha...przed telewizorkiem mozna z niej korzystac wtedy czas treningu sie mniej dluzy...troche monotonny ale kto powiedzial ze wysilek moze byc woogle przyjemny?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a mi dr─Ötwiej─ů r─Öce jak mam niedob├│r wapnia.
aha, i ewentualnie czy jest tu kto┼Ť z po┼éudniowo-wschodniej Polski - czy tu gdzie┼Ť mo┼╝na si─Ö zorientowa─ç i gdzie?
Witam
[link widoczny dla zalogowanych]

177. [link widoczny dla zalogowanych] jak idzie szostka???
Problem z bulimi─ů zacz─ů┼é si─Ö jakie┼Ť 2 lata temu .Chcia┼éam co┼Ť w sobie zmieni─ç tak dla siebie .Postanowi┼é─ům si─Ö odchudza─ç ,ale to nic nie dawa┼éo potem zacz─Ö┼éam wymiotowa─ç .Na pocz─ůtku podoba┼éo mi si─Ö to jak kumpele m├│wi┼éy ┼╝e ┼Ťwietnie wygl─ůdam ,najgorsze by┼éy pytania jak ty to zrobi┼éa┼Ťprzecierz nie powiem im ┼╝e wymiotuj─Ö.Choroba tak mn─ů zaw┼éadne┼éa ,┼╝e ods├│wa┼éam si─Ö od wszystkich.Odtr─ůci┼éam mojego ukochanego ,wszystko zacz─Ö┼éo si─Ö pieprzy─ç...Teraz wiem co jest dla mnie warzne ,chc─Ö mie─ç w przysz┼éo┼Ťci zdrowe dzieci ,staram si─Ö je┼Ť─ç i nie my┼Ťle─ç o tym ┼╝e trzeba to zwruci─ç .Narazie jest dobrze i mam nadzieje ┼╝e b─Ödzie. plecam kosmetyki artego, s─ů naprawd─Ö ┼Ťwietne. no i jak to sie nazywa proszem...pozdro Witam wszystkich serdecznie cho─ç chyba mi nie do ┼Ťmiechu. Od kilku dni przegl─ůdam wasze posty, poniewa┼╝ r├│wnie┼╝ chc─Ö sobie zakupi─ç orbitreka, mam tylko dylemat dotycz─ůcy firmy tego sprzetu. [link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny- musz─Ö sie z wami po┼╝egna─ç na 2 tygodnie Spr├│bujcie dziewczyny w atelier na Wielickiej . oczywiscie pacjentki ktore daly w lapke byly odwiedzane dziennie nawet kilka razy.a juz najbardziej boli mnie to ze nie dal mi popatrzec w monitor,to moja pierwsza ciaza i kazdy widok taki cieszy. Hej !Czemu piszesz ,┼╝e twoj ukonczony kurs to pora┼╝ka? Ponadto powiem Ci szczerze, ┼╝e nie widzia┼éam ┼éadnie powi─Ökszonych ust tym preparatem - wi─Öc napisz do dziewczyn z forum, aby przes┼éa┼éy Ci swoje zdj─Öcia. Z aplikacj─ů nie by┼éo problemu Sko┼äczy┼éam go bra─ç jakie┼Ť 4 dni temu a okres mia┼éam mie─ç przedwczoraj a tu mnic... Edyta G├│rniak jest piekna,a Kukulska tez ,ale nie tak jak Edyta.
[link widoczny dla zalogowanych]
poszukuje fryzjera który uczesałby mnie do slubu w NIEDZIELE.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kołdry?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I jeszcze mam pytanko- kupi┼éam lamp─Ö UV na allegro 36Watt (4 razy 9 watt) dzi┼Ť ja otrzyma┼éam ale s─ů sprawne tylko 2 ┼╝ar├│wki a jutro mam klientk─Ö na ┼╝ele.
[link widoczny dla zalogowanych]
No i biore Z aplikacja jest roznie moze i troche boli chovciaz nie wiem czy nazwac to b├│lem.
diamentowa mam tak samo strasznie mi sie podobaly conversy, z reszta dalej podobaja na kims, ale ja sie jakos dziwnie czuje, tak sztucznie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
druga rzecz to to, ze sam jako facet probwaoelm sie masturbowac prysznicem...hmmmm tylko mocny strumien wchodzil w gre i taki wibruj─ůcy, bo slaby powodowal tylko odretwienie penisa
[link widoczny dla zalogowanych]

i ┼╝eby┼Ť mia┼é tyle pokory, ┼╝eby docenia─ç, ┼╝e jeste┼Ť udzia┼éowcem [link widoczny dla zalogowanych] Trzymam za wszystkie z Was kciuki
PiOTR KUPICHA bo to skutek tego, ze biorac slub nie kochamy i nie mamy zamiaru byc wierni.. Zrobilam je przed weekendem majowym bo wyjechałam troszke na odludzie wiec nie bylo widac lekkiej opuchlizny ale teraz juz jest super. Ten temat to temat głebszy. Dziękuję, przekażę przyjaciółce te miłe słowa...każde wsparcie jest jej potrzebne, bardzo się boi.Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
Chorujesz na tarczycę? Pozdrawiam Własnie wyszlam kilka dni temu z salonu Q10 bo dziewczyny zachwalały ale cos mi sie wydaje ze to nie jest dobry fryzjer:/ ja wyszlam srednio zadowolona, powiedzialabym ze wrecz przecietnie mnie obciela jak zawsze a chcialam cos innego :/ Nie wyszlam zadowolona, a grzywka krzywa i nierowna i spedzilam tam moze 20 min.:/ Zawroty głowy wróciły Dla kogos postronnego jest to moze i blahy problem ale ja naprawde chcialabym wrocic do mojego zycia sprzed tych dolegliwosci. Doprowadź sprawę do końca! gdzie ja porównuję nos Przybylskiej do Kayah? Jak wasze pupy?
no wiedza.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tam sporo ju┼╝ na ten temat zostalo powiedziane.S─ů te┼╝ ciekawe linki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kupuj─Ö zwykle przez internet, bo taniej i na fajne promocje mo┼╝na trafi─ç.
ha ha dobra ta ostatnia wypowied┼║

moze kiedys tu napisze o sobie wiecej ale chyba dopiero jak sie zwolni─Ö albo mnie zwolni─ů...czytaliscie o bydgoszczy?
[link widoczny dla zalogowanych]
Posiadamy własne studio fotograficzne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
po┼║niej wszytsko wraca do normay.
[link widoczny dla zalogowanych]

mog┼éaby troch─Ö o siebie zadba─ç......i uwydatni─ç jako┼Ť swoje walory urody- ma ┼éadne w┼éosy, twarz niczego sobie......tylko ta figura.......mog┼éaby co┼Ť z tym zrobi─ç, z pewno┼Ťci─ů wysz┼éoby jej tylko na zdrowie [link widoczny dla zalogowanych] Tez goli┼éam je maszynka, dopoki nie zaczely mi odrastac tak twarde i bardzo widoczne (jestem brunetka), ze musia┼éam je golic co kilka godzin a i tak czarne kropki byly widoczne.
Sama mialam tak, ze jak mialam 18 lat to dawali mi 22 lub 23 i mnie to bawilo, ale jak mam teraz 28, to daja mi dalej 22-23 tu sie chyba zrobila wojna piekarskich salonow kiedys myslalam ze znajde tu jakis namiar na fajnego fryzjera,ale niestety trzeba szukac samemu! Janowskiego synek ma na imi─Ö Pastet Mam swoja ulubiona fryzjerk─Ö Pani─ů Asi─Ö. 10 cm to rok noszenia tego aparatu a na obu nogach to po prostu katorga. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja mog─Ö ci poleci─ç bardzo dobr─ů wiza┼╝ystk─Ö i wspania┼é─ů kobiet─Ö, tu [link widoczny dla zalogowanych] jest salon tej Pani. Zdziwi┼éa si─Ö bardzo, bo sta─ç j─ů na to, aby rodzi─ç w prywatnej klinice i chcia┼éa rodzic w komfortowych warunkach. NIE!!! dla mnie sa jakeies dziwne te cwiczenia Neutral I tak bedzie ogl─ůda┼é......np. nudnosci, depresja totalna chyba skoncze je brac i koniec Nie s─ůdz─Ö ┼╝e jest w Ci─ů┼╝y ale ┼╝ycie poka┼╝e.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyj┼Ť─ç z czerni - w planach mia┼éam czekoladowy br─ůz i nada─ç w┼éosom new look nie trac─ůc znacz─ůco na d┼éugo┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.2f4yclan.fora.pl Strona G│ˇwna -> ^News* Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB ę 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin