Forum www.2f4yclan.fora.pl Strona G│ˇwna
  FAQ  Szukaj  U┐ytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  Zaloguj 

sery ple┼Ťniowe

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.2f4yclan.fora.pl Strona G│ˇwna -> ^News*
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 717
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 19:10, 09 Kwi 2014 Temat postu: sery ple┼Ťniowe

A tu lipa...
[link widoczny dla zalogowanych]
do┼éaczam do grona - na mnie dzia┼éaja wszystkie leki ale do czasu po kilku dniach przestaj─ů
Czy to prawda ?
;-(
W ┼Ťrodowisku w kt├│rym mieszkam i pracuj─Ö musz─Ö by─ç nieskazitelna, jestem na ┼Ťwieczniku, nie mog─Ö pozwoli─ç sobie na ┼╝aden b┼é─ůd, ludzie ze mn─ů si─Ö licz─ů, jestem znana i ceniona w ┼Ťrodowisku za to co robi─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale wiesz, ja ci─ůgle jeszcze mam niadziej─Ö, ┼╝e przetrwam i ┼╝e wszystko si─Ö u┼éo┼╝y i nabierze normalnych ksztalt├│w, a praca b─Ödzie prac─ů, a nie mord─Ög─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
kiedy┼Ť jak zobaczy┼éam takiego paj─ůka ( by┼é naprawd─Ö niesamowicie wielki!

[link widoczny dla zalogowanych] papers/large/foreverwall037.jpg [link widoczny dla zalogowanych] bez sensu....
dzi─Ökuje bardzo za informacj─Ö Mi ci─ůgle waga stoi jak zakl─Öta - 100,5. Uwazam tez ze dobra dieta napewno nie trwa krotko. I si─Ö pi─Öknie u┼Ťmiechn─ů┼é do mnie Ale jest warto to wykona─ç pomimo du┼╝ego b├│lu. [link widoczny dla zalogowanych]
szczerze to nie wiem czy mi to cos pomog┼éo, czy nie. U mnie podejrzewano toxo,wyniki by┼éy niepokojace,ale nie jednoznaczne,ostatecznie okaza┼éo sie,ze jednak jej nie mama,ale wiem co czujesz,wierz mi.Prawda jest taka,ze toxo nie jest az tak grozna jak sie moze zdawac,wazne jest to kiedy zachorowa┼éas i jakie jest st─Özenie.Poza tym mn├│stwo kobiet bierze leki na toxo i rodzi zdrowe i silne dzieciaczki,a teraz napewno nie potrzeba Twojemu Male┼ästwu,zebys si─Ö stresowa┼éa i zamartwia┼éa,bo tym mu znacznie pr─Ödzej zaszkodzisz niz toxo.Wez tez pod uwage fakt,ze medycyna na dzien dzisiejszy zrobi┼éa kolosalne post─Öpy i ciesz si─Ö,ze wykryto u Ciebie toxo teraz,a nie tak jak u mnie,w 22 tygodniu..kiedy na podanie pewnych lek├│w jest juz zwyczajnie za pozno..Bedzie dobrze,trzymam kciuki.. bede zdawac relacje z postepow - na pewno nie przerwe szostki - a zreszta tak sie przyzyczailam juz do tych cwiczen, ze nawet po skonczeniu, bede na pewno regularnie cwiczyc brzuch I tyle. Pozdrawiam wszystkie osoby, kt├│re tak samo boj─ů si─Ö paj─ůk├│w! Moim zdaniem horkruksa wykrad┼é Regulus Black , Brat Syriusz, kt├│ry odwr├│ci┼é sie od ┼Ťmiercio┼╝erc├│w bardzo si─Ö ciesz─Ö bo to w┼éa┼Ťnie ubywaj─ůca waga motywuje mnie do trzymania diety.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kochanowskiego??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
`wsadza─ç sobie w pup─Ö tak─ů rurk─Ö?
[link widoczny dla zalogowanych]

Czytaj─ůc wasze wypowiedzi troch─Ö zdziwi┼é mnie problem z aplikacj─ů i ciekawi mnie czy mnie to te┼╝ b─Ödzie dotyczy┼éo.
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam Na głodówce i tak spadek wagi jest BARDZO szybki, więc nie ma sensu eksperymentować ze zdrowiem i próbować to jeszcze przyspieszać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wykazuj─ů one niekorzystne dzia┼éanie na mieszki w┼éoskowe (powoduj─ů ich u┼Ťpienie, po wypadni─Öciu w┼éosy na jego miejscu nie wyrasta nowy lub wyrasta w┼éos s┼éabszy).
[link widoczny dla zalogowanych]

ps. [link widoczny dla zalogowanych] odpowiedzi na nurtujace pytania...
Moze i masz racj─Ö z tym , ┼╝e w┼éa┼Ťciwie to On powinien zaproponowa─ç spotkanie, nie ma co si─Ö wychyla─ç, no chyba, ┼╝e co┼Ť takiego wyniknie samo w lu┼║nej rozmowie Poza tym wiesz ja wierna parafianka Ale we wtorek nacieszylam moje pi─Ökne oczy podczas Mszy No nic to nad tym jak pozna─ç takiego klienta od podszewki jeszcze musimy pomy┼Ťle─ç Dobrze Misha, ┼╝e mi to przypomnia┼éa┼Ť, nadchodzi wiosna, czas si─Ö wzmocni─ç. Zwracajcie na to uwag─Ö. Smaruje sobie codziennie preparatem Scholl\\\'a TOENAIL ,ale niewiele to pomaga. ┼üykaj te┼╝ specjalne kapsu┼éki neutralizuj─ůce nieprzyjemny zapach z ust, np. [link widoczny dla zalogowanych]
der Skoda ,der Volvo ,der BMV -rzeczowniki odprzymiotnikowe bez koncowki : Ja bior─Ö Silic─Ö, na razie nie widz─Ö efekt├│w. Napewno i tak jest wodzony na pokuszenie, ale ma ┼╝on─Ö, kt├│r─ů kocha i wierz─Ö, ze nigdy jej nie zdradzi. -albothyl (6globulek) 35 zl Igraine, widze, ┼╝e masz to samo co ja. do nocnej jaskolki a co do Wojew├│dzkiego to widzialam super zdjecie w pewnej gazecie jak sobie sam robi dobrze r─ůczk─ů w spodniach
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zmy┼éam wi─Öc lakier do paznokci i okaza┼éo sie, ┼╝e dos┼éownie CA┼üY paznokie─ç jest pod spodem zalany krwi─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e niech na studia dymania p├│jdzie - lemka profesorka?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja też mam kręcone włosy (różnie z humorkami:
[link widoczny dla zalogowanych]
Za┼éuj─Ö tylko, ze przez ten program, jest tylko jeden odcinek Gotowych, jedynego serialu , kt├│ry ogl─ůdam.
Dodam, ze juz 4 tydzien po operacji i noga zgina mi sie jakies 56 stopni, niby z kazdym dniem coraz lepiej, ale to caly czas kiepsko .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dosta┼éam skierowanie na CA-125 (I UWAGA dziewczyny,co┼Ť strasznie histerycznie reagujecie na te markery,przynajmniej niekt├│re. [link widoczny dla zalogowanych] BLIZNA ZMIENIA BARWE NAWET DO POLTORA ROKU!!!CO DO KRATERA JESLI JEST MALENKI CZYLI OKOLO 1 MILIMETR TO Z TAKIM SOBIE PORADZI┼üAM NA CZOLE BARDZO MOCNO SMARUJAC KREM SKORA LEKKO PUCHLA I WKONCU KRATEREK SIE WYPE┼üNI┼ü:d WIEC NARAZIE SIE TYM NA REKU NIE MARTWIE!!
Mo┼╝e dlatego, ┼╝e zacze┼éam ─çwiczy─ç i t┼éuszczyk zamienia si─Ö w mi─Ö┼Ťnie? Do k─ůpieli u┼╝yj np. Siedz─Ö przy kompie w zimowym swetrze! Co by┼Ť zrobi┼éa gdyby┼Ť mog┼éa cofn─ů─ç czas? Pani wydawa┼éa si─Ö zdziwiona, ┼╝e do jej gabinetu przyszed┼é jaki┼Ť facet. [link widoczny dla zalogowanych]
co do dzwigania nie wiem jak po 7tyg ale ja do 7-8 pracowalam fizycznie dzwigalam ciezary w markecie budowlanym po 12-13godz bo bylo zatowarowanie a ja nieswiadomoa ze sie udalo zajsc w ciaze pracowalam i mimo to donosilam Szukam sobie zajęcia , jak najdalej od lodówki . Czesze tylko po umyciu, i nakładam na nie wgniatajac we włosy żel do stylizajci z Avonu. Budzę się o 4 rano wypoczęta, pełna energii i chęci do życia. słyszałam od wielu osób ze najlepiej przebic na wiosne... Wasze wsparcie najbardziej motywuje. Tak oczywiscie!Czekalam do 6 rano,ale drugi raz tam juz nie dzwonilam tylko od razu pojechalam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.sportowystyl.com.pl/index.php?opti on=com_content&amp ;task=view&id=811&Itemid=4
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Napisze dużo bo znam ten problem dosyć długo...
[link widoczny dla zalogowanych]

z tego nie latwo wyj┼Ť─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
;P Cze┼Ť─ç dziewczyny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wypadołoby napisać - uwielbiam być smutny! [link widoczny dla zalogowanych] czy byl uzyty primer?
Ale najwa┼╝niejsza jest moja psychika A poza tym musz─Ö ┼éadnie wygl─ůda─ç w sukni ┼Ťlubnej Poza tym troche mnie to dziwi, bo ja 2 tygdonie temu dostalam od swojej gin Clotrimazolum, dzis bylam na kontroli i powiedziala ze wszystko ok, jednak poprosi┼éam j─ů o jakies tabletki na moje uplawy, ktore maja bialy kolor i nieprzyjemny zapach, co jest dla mnie dyskomfortem, przepisala mi wlasnie Gynalgin. a ja wlasnie kupilam ok 0.5kg slodyczy + czekolade i bede sie opychac...a potem - wiadomo jestem szcz─Ösliw─ů posiadaczk─ů tego cuda od listopada. No a na \deser\ wypadam zeraz na rower [link widoczny dla zalogowanych]
W ┼╗YCIU nie wybiore JEDNEJ najpi─Ökniejszej,dla mnie poosenki. Tu znalaz┼éam Salon Pi─Ökno┼Ťci Artemida - [link widoczny dla zalogowanych] 57 o raaaaanyyyyyy.......... edawno temu mia┼éam format i skasowa┼éy mi sie wszystkie piosenki.Nie mia┼éam ich nigdzie zapisanych niestety. Potem wypr├│bowa┼éam sillica kuracja 3 miesi─Öczna, zbytnio wiele mi nie da┼éo i na ko┼äcu Bellissa z du┼╝─ů ilo┼Ťci─ů skrzypu - bardzo by┼éam zadowolona w┼éosy w og├│le mi nie wypada┼éy a paznokcie ros┼éy jak szalone Nikt nie potrafi mi pom├│c,chodzi┼éam do masa┼╝ysty, ortopedy, kt├│ry skierowa┼é mnie na zdjecie i rehabilitacje,stwierdzono naderwane zaczepy w ┼éokciu i ┼Ťci┼Ťnietekr─Ögi szyjne.Chodzi┼éam na jonoforeze, solux i wyci─ůg szyjny...nie pomog┼éo nic, jest jeszcze gorzej. Pozdrawiam wszystkich
Tym co sie dzieje teraz w pracie, w necie i na topicu io M jestem przera┼╝ona, tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
doszlam do wniosku ze u mnie sa to zaburzenia opisywane w ajurwedzie, cyt :


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.2f4yclan.fora.pl Strona G│ˇwna -> ^News* Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB ę 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin